04 Julai 2008

Rampas kuasa?

kemaskini:





Juga, permulaan hari ini, akan dibawa kepada sdr sebuah segmen baru dalam blog ini. Berdasarkan cerita-cerita, berita-berita dari seluruh blog.

kemaskini:

Dari blog Black

Najib sedang rancang rampasan kuasa?
Julai 3, 2008

Perdana Menteri, Abdullah Ahmad Badawi menafikan bahawa akan terjadinya darurat. Beliau turut mendakwa bahawa negara dalam keadaan stabil, aman dan selamat. Klik disini.

Mengenali sifat Abdullah, penafian biasanya akan bertukar menjadi kebenaran. Lupakah kita pada sehari sebelum parlimen dibubarkan, Abdullah menafikan parlimen akan dibubarkan.

Tinjauan disekitar Kuala Lumpur semalam menyaksikan “helicopter” dan kapal terbang milik tentera sedang berlegar-legar diudara.

Apakah Najib akan mengulangi apa yang dilakukan oleh bapanya terhadap Tunku dahulu?

Tunggu dan lihat.

Posting asal

Maklumat yang baru diterima, Najib Tun Razak akan menggunakan polis dan tentera untuk merampas kuasa daripada Abdullah.


Dari blog MSO

Bekas Timbalan Menteri Akan Sertai Pas
Thursday, July 3, 2008

KEDUDUKAN dan keyakinan Pas untuk muncul sebagai parti alternatif menggantikan Umno semakin teguh lagi apabila seorang tokoh Umno akan menyertai parti itu tidak lama lagi.Tokoh berkenaan seorang bekas ahli jemaah menteri di era Mahathir Mohamad dikatakan akan membuat pengumuman rasmi pada minggu depan di hadapan Presiden Pas, Abdul Hadi Awang.Tokoh berkenaan yang mendiamkan diri ekoran krisis pemecatan Anwar Ibrahim melanda pada tahun 1989 dikatakan memilih Pas kerana yakin dengan Pas.Sebelum ini beliau beberapa kali dipujuk agar menyertai PKR namun tidak berhasil.Penyertaan ke dalam Pas menunjukkan tokoh berasal dari negeri di Pantai Timur itu yakin dengan Pas dewasa ini.

Dari Blog Mat Saman Kati

Apakah akan berlaku rampasan kuasa?
Khamis, 2008 Julai 03

Di bawah pula ialah maklumat yang diberikan oleh member lama, Casper.

"Sources say there is a very high level meeting of heads going on right now at Bkt Kiara. In the next few hours, changes are in order and by break of dawn, that someone might be well on the way to the lock-up. And if I had my way, both AG and IGP should also be included in this script."

2 ulasan:

Emas Perak berkata...

Jom Tolak Pakatan Rakyat yang bercelaru

http://perakbangkit.blogspot.com/

CUCU TOK KEDU berkata...

Buat komen tu biar cerdik sikit!

Rakyat sedang beriya-iya menolak Umno/Bn yang menyusahkan rakyat, ada pulak si bodoh yang nak memikul beban menyusahkan diri dan keturunan.

Yang kelam kabut Umno/Bn. Kerana itu mereka kepalanya pening lalu nampak orang lain terhoyong hayang. Dia pun kata orang itu bercelaru!

Agaknya dah tak ada pilihan lainlah si najib tu nak jadi PM sementara si rosmah nak jadi isteri PM. Itu cara terakhir agaknya.

http:/rp-semantan.blogspot.com

CUCU TOK KEDU.